close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

יום הולדת חד קרן – לחגוג בעולם האגדות

מערכת שורשכ אדר א, תשעט25/02/2019

מחפשים יום הולדת שיכבוש את לב הילדים? רוצים לשלב שירים, ריקודים, הפעלות והפתעות ברוח האגדות? כדאי שתחקרו בעצמכם על סוד הקסם של יום הולדת חד קרן

תגיות:
איך לחגוג את יום ההולדת הבא של הילדה?
כמה כיף ומרגש! הגיע יום ההולדת של הילדה הקטנה שלכם, והיא כל כולה זוהרת, כמו ילדת אגדות אמיתית, מחפשת יום הולדת מרהיב, שבו לא תצטרכו להתאמץ בעצמכם, כי הכל יוגש על מגש של כסף. ואתם? כל מה שאתם מבקשים הוא לשמח את הקטנטנה המתוקה. מחפשים יום הולדת שיכבוש את לב הילדים? רוצים לשלב שירים, ריקודים, הפעלות והפתעות ברוח האגדות? כדאי שתחקרו בעצמכם על סוד הקסם של יום הולדת חד קרן, שכל הילדים אוהבים לאהוב וברוחו רוצים לחגוג.

הפקה
מושקעת היא כל העניין להצלחת יום הולדת

אחרי שהבנתם את הטרנד שכבר כבש מדינה שלמה, תוכלו להתרווח על הכורסה, להתקשר למארגני יום ההולדת, לבחון מקרוב עד כמה ההפקה מושקעת. ילדת יום ההולדת תתלבש בתחפושת חד הקרן, תתאפר בהתאם. איפור חד קרן מהאגדות הוא חלק מהעניין של כל המעמד. ילדת יום ההולדת תזכה בכיסא מלכות ליום אחד. יום ההולדת יניח אותה במרכז כיאה לילדת יום ההולדת שגדלה בשנה, אך סביבה ייהנו לא פחות הילדים המוזמנים, ישירו שירים מקוריים, ירקדו ריקודים לשחרור האדרנלין, ישתתפו במשחקים ובהפעלות מדהימות, יזכו בהפתעות בדמויות חדי הקרן, ירגישו חלק מעולמם של הייצורים האצילים שנכחדו כבר לפני 40 אלף שנים, אך עדיין כובשים את לב הילדים.

האם כל הילדים משתתפים בחגיגות יום ההולדת?
כמו בכל יום הולדת, תמיד יש ילדים ביישנים יותר שלא ששים להשתתף בהפעלות השונות, אולם הצלחת יום ההולדת ניכרת ביכולת של המנחים לשתף את כולם כבר מן ההתחלה, כך שלא יהיה ילד שיישב בצד בחוסר מעש. ההפעלות של יום הולדת חד קרן מאפשרות עניין וקסם רב, כך שכל ילד ירצה לקחת בו חלק, כמובן. המפעילים אשר חייבים להכיר את לב ליבם של הילדים, צריכים לדעת איך לכבוש אותם בשירים, בריקודים ובמשחקים. כל התפאורה תעוצב בצבעים בהירים נכונים, הכניסה למתחם שבו תחגגו את יום ההולדת יהיה מתחם מרשים ברוח חדי הקרן המופלאים. לא יהיה מקום לספק לאן הגיעו הילדים – לעולם קסום של אגדות – עולם דמיוני שנראה ממשי, עולם שונה מהמציאות, ובכך כל הקסם יוצג להנאת כולם. מוטב להתרגש כבר מעכשיו מן המאורע כי הציפייה לחדי הקרן המתוקים מסוגלת להגשים את עצמה מול היופי שלהם ומול תכונותיהם המעניינות. יהיה בהחלט מעניין לפגוש את עיני הילדים המופתעים מהשקעת יום הולדת שההפקה שלה מורגשת מן היסוד.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה